Kundetilfredshed


Mål kundetilfredshed med Smiley Stander

Glade, sure eller hverken/eller? Hvad føler jeres kunder, når de går ud af butikken? Med standeren fra SensorLine kan I let og nemt finde ud af det. Og lige så let og nemt er det for jeres kunder at fortælle det. Med kun et enkelt klik.

 

Forvent flere feedback

ExpressPod er perfekt designet til ét job: Indsamling af så meget feedback som muligt fra de mennesker, der betyder noget, uanset hvor de er.

Med et klart og imødekommende udtryk, er den klar til at tage i brug med det samme. Placer ExpressPod ved et naturligt touchpoint og forvent en enorm stigning i feedback på mere end 30% grundet de universale smileys, som folk bare ikke kan lade være med at reagere på.

 


Hvorfor kundetilfredshed?

Det vigtigste for jer er jeres kunder, og derfor er I nødt til at vide, om de har været tilfredse med at handle hos jer. Utilfredse kunder kommer ikke igen og gør i værste fald dårlig reklame. Tilfredse kunder kommer igen. Så simpelt er det. Simpelt er det også, at det er mindre ressourcekrævende at skabe mersalg hos kunder, I har i forvejen, end skulle ud at finde nye kunder. Så jeres kunder skal være glade ved at handle hos jer.

Tilfredse kunder styrker omnichannel

Der er en stigende tendens til, at kunder kommer ned  i jeres butikker for at få det, de ikke kan få online: personlig kontakt med ekspedienten, oplevelsen af miljøet, se og røre produkterne og få købet med hjem samme dag. Det er derfor alfaomega, at vi styrker og supplerer fordelene fra jeres onlinehandel med de fysiske butikkers fordele. For kun igennem en fuldendt omnichannel-strategi er det muligt at optimere salget total set.

 


Er jeres kunder tilfredse? – Et enkelt klik giver svaret

Fra SensorLine får I en stander, der gør det let for kunderne at rangere den oplevelse, de har haft i butikken. På displayet er der nemlig 5 smileys, fra grøn til rød, som rangerer graden af tilfredshed fra kunden, som bare skal klikke en enkelt gang. Standeren lagrer informationerne, så I kan indhente statistikker og få det totale overblik over jeres kunders oplevelse i butikken. Der er altså ikke tale om lange kundeundersøgelser, som giver utålmodige og irriterede kunder, men netop om ét enkelt KLIK, som de fleste har tid og lyst til.

 


Er jeres medarbejdere tilfredse?

Standeren er ikke kun forbeholdt kunder, men kan også bruges på jeres medarbejdere, hvis I ønsker at finde ud af, om de er tilfredse/utilfredse. I bestemmer nemlig selv, hvilket spørgsmål I vil kode ind i standeren (og hvor I stiller den). Den kan altså bruges til lige præcis de formål, I ønsker. Tilfredse medarbejdere er lige så vigtige som tilfredse kunder. De er med til at skabe en god energi i butikken og give en god service.


Kundetilfredshed og varesikring

En god kundeoplevelse er vores vigtigste produkt – og varesikring er en del af midlet til at nå målet. Hvis varerne ikke er sikret godt nok, bliver de ikke præsenteret ordentligt i jeres butikker, og dermed går kunderne glip af et af de fysiske butikkers vigtigste fordele: at kunderne kan se og røre produkterne. Når jeres kunder har set dem online, er det alfaomega, at de kan føle og fornemme dem i virkeligheden. De skal være tilgængelige. Ligesom I skal være tilgængelige.


Intelligent rapportering

Forestil dig at have din egen super kloge assistent; utrætteligt overvåger al feedback, motiverer dit personale og rapportere kun de mest relevante indsatspunkter for individuel opmærksomhed. Vores algoritmer overvåger de mange feedback og advarer dig automatisk, når noget kræver din opmærksomhed.

 


 

Trådløs. Ubesværet

Placer dem hvor som helst du vil. Og de er klar til at begynde at indsamle feedback. ExpressPods leverer en af branchens bedste batterilevetid på op til 6 år. Resultatet er en komplet mangel på besvær. Og ligegyldigt hvad det omgivende design i dit miljø er, kan du matche din ExpressPods hertil.


Samme idé. Men smartere

Nogle gange er et smiley spørgsmål bare ikke nok. Derfor har vi gjort det nemt for dig at skifte fra smiley-knapper til flere valgknapper og meningsmåling for mere præcise svar.

 

 


 

 

Klassens bedste algoritmer til anti-manipulation

Intelligent anti-manipulation forebyggelse vil opdage og filtrerer enhver upålidelig respons væk.

Væsentligt bedre respons

Vild forøgelse af feedback fra kunder grundet de universale smileys, som folk bare ikke kan lade være med at reagere på dem. Forvent valid mængde af statistisk data som kan ligge til grund for dine beslutninger.


Få endnu dybere indsigt med din egen online.feedback site

Indfang feedback via kundernes egne enheder. Og lær hvad folk virkelig tænker, identificer problemer og vækstmuligheder online. Her kan kunderne give feedback med et klik på en smiley, men også med egne ord, ligesom de kan give flere svar.

Opret din helt egen feedback hub online. Den brugervenlige web adresse gør den gnidningsfri at dele og markedsføre dine feedbackinitiativer online på stedet og uden at involvere udviklere eller konsulenter.