Mål kundetilfredshed med Smiley Stander

Glade, sure eller hverken/eller? Hvad føler jeres kunder, når de går ud af butikken? Med standeren fra SensorLine kan I let og nemt finde ud af det. Og lige så let og nemt er det for jeres kunder at fortælle det. Med kun et enkelt klik.

 

Forvent flere feedback

ExpressPod er perfekt designet til ét job: Indsamling af så meget feedback som muligt fra de mennesker, der betyder noget, uanset hvor de er.

Med et klart og imødekommende udtryk, er den klar til at tage i brug med det samme. Placer ExpressPod ved et naturligt touchpoint og forvent en enorm stigning i feedback på mere end 30% grundet de universale smileys, som folk bare ikke kan lade være med at reagere på.

Læs også vores nyheder og artikler for at få mere inspiration eller bestil en gratis online demo for at lære mere om vores services.

Få et uforpligtende tilbud


 

 

 

Hvad er ExpressPod præcist?

En alt-i-én-løsning

ExpressPod tilbyder en alt-i-én hardware og software løsning, der giver dig mulighed for effektivt og overkommeligt at indsamle kunde eller medarbejder feedback.

Du skal blot vælge din terminal, placere den, hvor du ønsker det, og begynde at få feedback på din stationære, bærbare eller mobile enhed med det samme.

Hvorfor kundetilfredshed?

Det vigtigste for jer er jeres kunder, og derfor er I nødt til at vide, om de har været tilfredse med at handle hos jer. Utilfredse kunder kommer ikke igen og gør i værste fald dårlig reklame. Tilfredse kunder kommer igen. Så simpelt er det. Simpelt er det også, at det er mindre ressourcekrævende at skabe mersalg hos kunder, I har i forvejen, end skulle ud at finde nye kunder. Så jeres kunder skal være glade ved at handle hos jer.

Tilfredse kunder styrker omnichannel

Der er en stigende tendens til, at kunder kommer ned  i jeres butikker for at få det, de ikke kan få online: personlig kontakt med ekspedienten, oplevelsen af miljøet, se og røre produkterne og få købet med hjem samme dag. Det er derfor alfaomega, at vi styrker og supplerer fordelene fra jeres onlinehandel med de fysiske butikkers fordele. For kun igennem en fuldendt omnichannel-strategi er det muligt at optimere salget total set.

 


Er jeres kunder tilfredse? – Et enkelt klik giver svaret

Fra SensorLine får I en stander, der gør det let for kunderne at rangere den oplevelse, de har haft i butikken. På displayet er der nemlig 5 smileys, fra grøn til rød, som rangerer graden af tilfredshed fra kunden, som bare skal klikke en enkelt gang. Standeren lagrer informationerne, så I kan indhente statistikker og få det totale overblik over jeres kunders oplevelse i butikken. Der er altså ikke tale om lange kundeundersøgelser, som giver utålmodige og irriterede kunder, men netop om ét enkelt KLIK, som de fleste har tid og lyst til.

 


Smart rapportering

Forestil dig at have din egen super kloge assistent; utrætteligt overvåger al feedback, motiverer dit personale og rapportere kun de mest relevante indsatspunkter for individuel opmærksomhed. Vores algoritmer overvåger de mange feedback og advarer dig automatisk, når noget kræver din opmærksomhed.

 

Læs mere

 


Trådløs. Ubesværet

Placer dem hvor som helst du vil. Og de er klar til at begynde at indsamle feedback. ExpressPods leverer en af branchens bedste batterilevetid på op til 6 år. Resultatet er en komplet mangel på besvær. Og ligegyldigt hvad det omgivende design i dit miljø er, kan du matche din ExpressPods hertil.

 


Samme idé. Men smartere

Nogle gange er et smiley spørgsmål bare ikke nok. Derfor har vi gjort det nemt for dig at skifte fra smiley-knapper til flere valgknapper og meningsmåling for mere præcise svar.

 

 


Klassens bedste algoritmer til anti-manipulation

Intelligent anti-manipulation forebyggelse vil opdage og filtrerer enhver upålidelig respons væk.

Væsentligt bedre respons

Vild forøgelse af feedback fra kunder grundet de universale smileys, som folk bare ikke kan lade være med at reagere på dem. Forvent valid mængde af statistisk data som kan ligge til grund for dine beslutninger.

 

 


Få endnu dybere indsigt med din egen online.feedback site

Indfang feedback via kundernes egne enheder. Og lær hvad folk virkelig tænker, identificer problemer og vækstmuligheder online. Her kan kunderne give feedback med et klik på en smiley, men også med egne ord, ligesom de kan give flere svar.

Opret din helt egen feedback hub online. Den brugervenlige web adresse gør den gnidningsfri at dele og markedsføre dine feedbackinitiativer online på stedet og uden at involvere udviklere eller konsulenter.

Vil du læse mere? Læs vores nyheder og artikler for at få mere inspiration eller bestil en gratis online demo for at lære mere om vores services.

 


Mål stemningen med OMBEA

Vidste du, at 72% af kunderne vil dele en positiv oplevelse med 6 eller flere mennesker? På den anden side, hvis en kunde ikke er tilfreds, vil 13% af dem dele deres oplevelse med 15 eller endnu flere.
 
Udfordringen her ligger i det faktum, at kunder i de fleste tilfælde ikke fortæller dig, at de er utilfredse. Faktisk klager kun 1 ud af 26 ikke tilfredse kunder. Resten går bare.
 

Så indfang dine kunders feedback, før det er for sent. Vores ExpressPods kan tilpasses fuldt ud, så de passer perfekt i ethvert miljø: detail, restaurant, cafeer, kundeservice, uddannelsesinstitutioner, sundhedsmiljø og meget mere.