Moduler

 

 

 

Gør det let at indsamle og handle på feedback

 

 

Kundefeedback, både den negative og positive af slagsen, er guld værd. Så her 3 måder til hvordan du gør det nemt for din kunder at give dig feedback. Alle 3 løsninger er perfekt designet til ét job:  Indsamling af så meget feedback som muligt fra de mennesker, der betyder noget, uanset hvor de er.

 

 

 


 

Vidste du at...


OMBEA reducerer denne kløft og hjælper dig med at gøre de negative oplevelser til positive.

 


Kom med på rejsen, der gør det lettere at overvåge og forbedre oplevelsen


 

 

Mål i øjeblikket i stedet for bagefter.


I stedet for at vente timer, dage eller måneder; indsaml feedback relateret til oplevelsen. Dette giver dig mulighed for at handle før det er for sent.


Få enkle forslag til direkte handling i stedet for stakke af komplekse diagrammer og tabeller i MS-Excel


Der er ikke længere tid til manuelt at bladre gennem bunker af tabeller før du kan handle. OMBEA giver dig automatiserede og prioriterede indsatspunkter, der hjælper dine medarbejdere med at reagere direkte på negative oplevelser.

Vind over dine konkurrenter en oplevelse ad gangen.


 

 

Skalerbar og økonomisk overkommelig i stedet for one-size-fits-all

Uanset om du har en enkelt butik eller en virksomhed med mange butikker, er OMBEA noget for dig. Overvåger og forbedrer oplevelsen, hvor og hvornår de opstår. Gå endnu længere med vores API, da det giver dig mulighed for problemfrit at forbinde oplysninger fra OMBEA med dine andre data.