Øjeblikkelig handlingsbar indsigt

Lær, hvad kunder eller medarbejdere virkelig tænker, identificer problemer og vækstmuligheder med vores Insights Dashboard drevet af OMBEA

Vores Dashboard

Klar, smart visuel analyse

Vores platform viser dig, hvordan du bliver ved med at vinde på kundeservice og medarbejderengagement ved at præsentere handlingsrettede indsigter indsamlet fra ethvert kunde/medarbejder touchpoint 24/7/365


Samlet overblik

Få det store overblik af din service med øjeblikkelige og letforståelige data. Det overordnede performance afsnit giver dig mulighed for at få vist feedback i smiley face-kategorier, der giver en procentvis opdeling af niveauerne for kunde- eller medarbejdertilfredshed.

Det samlet overblik viser også volumen af svar sammenlignet med tidligere perioder og illustrerer feedback med en simpel graf, hvor du hurtigt kan måle tilfredshedsniveauer


 

Sammenligning af sted, dato og klokkeslæt

Sammenlign dage, placeringer og terminaler med det samlede præstationsindeks.
 
Find hurtigt ud af, hvordan de enkelte steder klarer sig ved hjælp af enkle tabeller, der nedbryder hver terminal i tilfredshedsniveauer og samlede score, hvor 100 er bedst.
 
Se om en placering forbedres i forhold til tidligere data, eller om tilfredsheden er faldende, og du er nødt til at handle, samtidig med, at du får et indblik i omfanget af svar generelt.

Net Promoter Score (NPS) & Insight Index

Spor hurtigt og nemt din business performance med diagrammer, der giver mulighed for at se tilfredshedsniveauer pr. time eller dag.

Opdelt i smileyfarver giver diagrammerne dig mulighed for hurtigt at få et overblik, der viser, hvornår tilfredsheden er på sit højeste, når den halter, eller når en trend kræver øjeblikkelig opmærksomhed.

Sammenlign dette med bemanding og produkt- eller servicetilbud for at forstå, hvornår yderligere træning, motivation eller handling muligvis er nødvendig.


 

 

Rapporter og meddelelser

Få indsigt på farten, eller del vigtige oplysninger med dit team, herunder rapporter og meddelelser, som du kan skræddersy til dine behov.

Rapportsektionen giver dig mulighed for at indstille parametre som tid, dato og placering og samtidig give indsigt i svarmængder, ydeevne og potentielle fokusområder.

Meddelelser giver dig mulighed for at få Alerts sendt direkte til din e-mail. Disse her og nu meddelelser giver dig mulighed for at modtage de oplysninger, du har mest brug for, og udløses af triggeren, du selv har sat op!

 

 

Trendspotter

Trendspotter giver dig mulighed for hurtigt at fastslå tendenser, der dukker op i din feedback.

Uanset om det er specifikke dage, hvor tilfredsheden forbedres eller tidspunkter på dagen, hvor den falder, giver platformen dig visuelle trendlinjer, der giver en indikation af, hvad der fungerer, hvad der ikke fungerer, og når det sker.

Du kan bruge denne indsigt til at forbedre service, målrette mod bestemte placeringer eller tidspunkter af dagen og ugen for at løfte den samlede præstation.

 

Smart rådgivningspanel

Ved hjælp af alle tilgængelige data fra dine feedbackterminaler fremhæver det smarte rådgivningspanel kritiske punkter i din virksomhed og giver råd til forbedringer.

Panelets klare og enkle tip er baseret på faktiske data, der forbedrer tendenser, advarer dig om problemer og foreslår nemme løsninger og handlinger, du kan implementere for at sikre tilfredshed.


Mål kundetilfredshed med OMBEA

Vidste du, at 72% af kunderne vil dele en positiv oplevelse med 6 eller flere mennesker? På den anden side, hvis en kunde ikke er tilfreds, vil 13% af dem dele deres oplevelse med 15 eller endnu flere.
 
Udfordringen her ligger i det faktum, at kunder i de fleste tilfælde ikke fortæller dig, at de er utilfredse. Faktisk klager kun 1 ud af 26 ikke tilfredse kunder. Resten går bare.
 

Så indfang dine kunders feedback, før det er for sent. Vores ExpressPods kan tilpasses fuldt ud, så de passer perfekt i ethvert miljø: detail, restaurant, cafeer, kundeservice, uddannelsesinstitutioner, sundhedsmiljø og meget mere.