Nyheder & artikler

20. januar 2021

30 branchespecifikke spørgsmål

4. maj 2021

OMBEA & Trustpilot i samarbejde

7. januar 2021

Bagsværd Apotek

Bagsværd Apotek bruger både OMBEA On-Site- og Anywhere-modulerne til at grave dybt i kundetilfredsheden. Som en del af det danske netværk af apotekere skal de indsamle omfattende data om kunderne og deres tilfredshed med den leverede service.
1. marts 2021

Hvad betyder kundens stemme i detailhandlen?

Hvad betyder kundens stemme i detailhandlen? At få succes med kundens stemme i detailhandlen handler kort og godt om at lytte, analysere og tage aktion på, hvad stemmen fortælle dig
15. april 2021

COVID-19 vaccinationscentre anvender berøringsfri smileyterminaler

23. marts 2021

Den komplette guide til feedbackterminaler

Alle de spørgsmål, du nogensinde har haft om smiley-feedbackterminaler besvaret. Smiley terminaler kan hjælpe dig med at få 20 gange mere feedback end....
15. juni 2021

42 gode spørgsmål at stille med en Smiley Feedback Terminal

28. januar 2021

OMBEA Anywhere-modulet

Sådan indsamles mere feedback ved hjælp af OMBEA Anywhere-modulet Som navnet antyder, hjælper OMBEA Anywhere-modulet dig med at maksimere responsraten på ethvert fysisk eller virtuelt Touch Point takket være OMBEAs iøjnefaldende feedback løsning.
11. december 2020

NPS – Net Promoter Score®

I løbet af de sidste to årtier er Net Promoter Score (NPS) blevet en af de mest anvendte metoder til at måle kundeloyalitet på. En NPS-score identificerer ikke kun, om kunder er tilfredse med en virksomhed og dens tjenester, men er også ofte en indikator for vækst.