Passagertilfredshedsundersøgelser
Vores passagertilfredshedsundersøgelser, der er realiseret med OMBEA ExpressPods hjælper dig med at interagere med dine passagerer på nye og meningsfulde måder ved at søge feedback om, hvad de kan lide, hvad de ikke kan, og hvorfor de vælger dig. Så har du hele tiden fingeren på pulsen ift. at give de rejsende en god oplevelse.
Hvert touch point
Imødekommende og med en berøringsfri mulighed kan OMBEA ExpressPods bruges på enkelte eller flere steder for at overvåge passagerernes tilfredshed på hvert punkt af deres rejse.
Check in? Gennem security? Rengøringen på toiletterne? Bagageudlevering? Medarbejder?
Kundeloyalitet
Forstå, hvad der skaber kundeloyalitet for din virksomhed, og om kundeservice leverer på din kerneværdier med undersøgelser, der er nemme at implementere og imødekommende Smiley Standere.
Øjeblikkelig indsigt
Data registreres, analyseres og præciseres i realtid i OMBEA Insights Dashbord, hvilket giver dig krystalklar indsigt i, hvad der fungerer, og hvad der ikke fungerer.
Feedback i realtid
Øjeblikkelig feedback på stedet giver dig mulighed for at udnytte passageroplevelsen i det øjeblik. Ingen forsinkelser, ingen forvirring, bare en nøjagtig afspejling af deres oplevelse.
Net promoter score - NPS
Find ud af, om personalet leverer den ønskede service med øjeblikkelig feedback, der hurtigt oversættes til Net Promoter Scores. Sammenlign og udtag tidsperioder for at identificere, hvor du udemærker dig, og hvor forbedringer kan foretages.
Din værdsatte kundekreds
Vis dine passagerer, hvor meget du sætter pris på dem ved at søge deres feedback for at forbedre oplevelsen. ExpressPods tilbyder:
- Mulighed for kontaktløs
- Trådløs 4G-teknologi
- Feedback i realtid
- Ingen tablet påkrævet
- Batteridrevet
- Plug and Play-implementering