Kundetilfredshedsundersøgelser


 

 


Hvert kontaktpunkt


Indsaml hvert trin i kunderejsen ved at opsætte flere ExpressPods i din butik eller i de enkelte afdelinger. Hvordan var oplevelsen i prøverummet? Var vejledningen god? Var ventetiden ok? Var kundeoplevelsen tilfredsstillende?

Find barriererne i købsrejsen fra start til salg og overvind dem hurtigt.

 

 

 

 


 

Øjeblikkelig indsigt


Data registreres, analyseres og sendes i realtid. I modsætning til detaljerede online undersøgelser, der kræver tidsbehandlingstid, OMBEA løsning giver dig krystalklar indsigt i hvad der virker og hvad, der ikke gør.

 


 

Når det betyder noget


Øjeblikkelig feedback på stedet giver dig mulighed for at udnytte kundeoplevelsen i det øjeblik. Ingen forsinkelser, ingen forvirring, ingen uklarheder efter et køb, bare en sand afspejling af deres oplevelser her og nu.

 

 

 


 

 

Net promoter score - NPS


Find ud af, om medarbejderne leverer den ønskede kundeservice med øjeblikkelig feedback, der beregnes  om til Net Promoter Scores. Sammenlign og udtag tidsperioder for at identificere dine bedste resultater, angive KPI'er og implementere nødvendige ændringer og tiltag.

Læs mere om NPS her

 


Forbedre bundlinjen

Engager dine kunder i din virksomhed, uanset om de har købt eller ej, med feedback, som du kan forstå og handle på.

  • Mulighed for kontaktløs
  • Trådløs 4G-teknologi
  • Feedback i realtid
  • Ingen tablet påkrævet
  • Batteridrevet
  • Plug and Play-implementering

Få et uforpligtende tilbud