I mere end 25 år har vi hjulpet danske og udenlandske kunder med tyverisikring og vejen til flere tilfredse kunder. Det har vi gjort ved at optimere driften og købsflowet gennem butikken.
Da det hele begyndte
Michael Bligaard startede SensorLine med en kæmpe passion for at optimere på alle parametre i butikken. Fra kundens første skridt ind i forretningen til fornemmelsen af et godt køb, når kunden kom hjem. Igennem årene har SensorLine og Michael tænkt i innovative og fleksible løsninger, der optimerer og inspirerer mødet imellem kunden og produktet. Kunderejsen fra start til slut handler nemlig om alt fra kundeservice, tyverisikring, optimal vareeksponering, køsystemer til omnichannel og samarbejde butikskæder imellem. Det handler om en totaloplevelse, hvor kunderne føler sig taget i hånden og får merværdi ved at handle i den fysiske butik.
Over hele verden
Michael har gennem årene mødt leverandører over hele verden og plukket de bedste ned fra hylden. Han har et kæmpe kontaktnet og har opbygget stor tillid og troværdighed. Derfor har SensorLine bl.a. arbejdet med Motorola i forbindelse med lancering af mange af deres modeller på den globale scene og verdens største detailkæde, WalMart i Canada, da de skulle have eksponeret kameraer, der var fuldt funktionsdygtige. Også i Australien var SensorLine på banen med et shop ’n’ shop-koncept for Sony i Australien. Sony var også en samarbejdspartner i Skandinavien, så da SensorLine skulle til Sydafrika og Den Røde Plads i Moskva med stormagasinet GUM, var springet ikke stort. Hele verden var vores arbejdsplads.
Vores kunder
Vi har hjulpet kunder som Power, Expert, TDC, Euronics, El-salg, Silvan, Salling Group, DSB, Kriminalforsorgen Gladsaxe Kommune m.fl. Alt fra detailhandlen til kommuner og offentlige instanser kan drage nytte af vores løsninger og ikke mindst måde at tænke på: Vi har fokus på at få et rum og en kundeoplevelse til at fungere optimalt.
En usynlig service
Alle de erfaringer og det netværk, SensorLine har opbygget gennem mange år, gør, at vi nu kan tilbyde jer et koncept, der på alle måder tager udgangspunkt i butikkens udfordringer og skaber mere kundetilfredshed og bedre tal på bundlinjen. Fokus er ikke på tyven, men på butikkens købende og potentielle kunder. Vi er en totalløsning, der giver kunderne en unik kundeoplevelse.
Tyverisikring skal være en ’usynlig service’, der ikke må ødelægge kundeoplevelsen eller skræmme potentielle kunder væk, og den skal være en del af en overordnet strategi om at give kunderne en bedre oplevelse, når de handler hos jer.