Hotel, restaurant og Catering tilfredshedsundersøgelser 


 

-Kilde Businesswire

Få her og nu indsigt i dine gæsters stemning og følelser ved hjælp af ExpressPods, der passer til hoteller, caféer, restauranter og cateringfirmaer. Og netop tilbagemeldinger i situationen gør det muligt for dig, til enhver tid, at opretholde et højt serviceniveau og tage hånd om problemet her og nu. 

Find mulighederne i din forretning, og brug omfattende data til at vende de uheldige oplevelser til positive og mindeværdige oplevelser. 


 

 

Et eller flere steder 

ExpressPods, er enkle at installere og trådløse og tilbyder en imødekommende løsning til at søge øjeblikkelig feedback. Installer dem et sted eller på flere steder for at måle hvert element i kundeoplevelsen; maden, betjeningen, atmosfæren, toiletterne m.v. 

 

 


 

Reducer kløften 

Lyt til alle og ikke kun dem du kan “kender” og kan nå via e-mail undersøgelser. ExpressPods giver dig mulighed for at indsamle feedback i situationen og uden, at kunden skal aflevere sine data. Find de muligheder, du måske mangler, med undersøgelser, der også appellerer til potentielle, og ikke kun eksisterende kunder. 

 


 

 

Omfattende data 

Med nemme og meget imødekommende undersøgelser, der kan tilpasses og brandes, indfanger, analyserer og komprimerer OMBEA ExpressPods data i realtid, hvilket giver dig hidtil uset indblik i, hvad der sker i din restaurant, cafe eller i din catering forretning.


 

I øjeblikket 

Hvorfor vente på feedback, når du kan få indsigt her og nu til, hvad din kunde tænker i øjeblikket. Med Ombea ExpressPods på plads er der ingen forsinkelse, ingen forvirring, bare en ægte afspejling af deres oplevelse. 

 


Styrken i NPS 

Find ud af, om dit sted eller din tjeneste lever op til kundens forventning i løbet af en dag, en uge eller på lang sigt. ExpressPods viser hurtigt data i Net Promoter Scores, så du kan sammenligne og holde dine bedste performere op mod hinanden, sætte KPI'er og implementere den nødvendige ændring. 


Bedre bundlinje

Brug vores undersøgelser om service- og cateringtilfredshed til at engagere dine kunder med feedback, som du kan forstå og handle efter.

  • Mulighed for kontaktløs
  • Trådløs 4G-teknologi
  • Feedback i realtid
  • Ingen tablet påkrævet
  • Batteridrevet
  • Plug and Play-implementering