Gør det let at indsamle og handle på feedback
Kundefeedback, både den negative og positive af slagsen, er guld værd. Så her 3 måder til hvordan du gør det nemt for din kunder at give dig feedback. Alle 3 løsninger er perfekt designet til ét job: Indsamling af så meget feedback som muligt fra de mennesker, der betyder noget, uanset hvor de er.
Vidste du at...
Lyt til alle i stedet for kun en brøkdel af dem, der abonnerer på dine udsendelser.
Stol ikke udelukkende på eksisterende kunder eller medarbejdere med computere. Sørg for, at enhver oplevelse tæller. Udforsk vores 3 moduler..On-site, Anywhere og Online til at måle kundetilfredshed relateret direkte til oplevelsen her og nu!
Kom med på rejsen, der gør det lettere at overvåge og forbedre oplevelsen
Få enkle forslag til direkte handling i stedet for stakke af komplekse diagrammer og tabeller i MS-Excel
Der er ikke længere tid til manuelt at bladre gennem bunker af tabeller før du kan handle. OMBEA giver dig automatiserede og prioriterede indsatspunkter, der hjælper dine medarbejdere med at reagere direkte på negative oplevelser.
Vind over dine konkurrenter en oplevelse ad gangen.
Skalerbar og økonomisk overkommelig i stedet for one-size-fits-all
Uanset om du har en enkelt butik eller en virksomhed med mange butikker, er OMBEA noget for dig. Overvåger og forbedrer oplevelsen, hvor og hvornår de opstår. Gå endnu længere med vores API, da det giver dig mulighed for problemfrit at forbinde oplysninger fra OMBEA med dine andre data.