Den komplette guide til feedbackterminaler
Demotester
Undersøgelser er en velkendt metode til at adressere forbedringer af kundeoplevelsen ved at indsamle handlingsrettede dele af kundeindsigt.
Uanset om du laver undersøgelsen via en smiley-feedbackterminal, en QR-kode eller på din hjemmeside, er nøglen til succes at stille - det spørgsmål - , der vil generere de mest relevante feedbackdata ift. at hjælpe jer med at forbedre jer hverdag.
Chancerne for, at det perfekte spørgsmål til lige netop dit scenario allerede er skrevet er absolut tilstede. Her er nogle eksempler på spørgsmål, du kan bruge til at komme i gang med det samme.
KUNDEOPLEVELSE
Smiley Feedback
- Hvordan var din samlede oplevelse?
- Hvor venligt var vores personale?
- Fandt du alt, hvad du ledte efter i dag?
- Hvordan var din ventetid i dag?
- Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale os til en ven?
Multiple-choice feedback
- Hvilke af følgende områder var du mindst tilfreds med?
- Hvilke af følgende produkter vil du have, at vi introducerer?
- Hvad vil du have os til at forbedre?
MEDARBEJDERTILFREDSHED
Smiley feedback
- Hvordan var din dag i dag?
- Hvor godt støtter dine kollegaer dig?
- Hvordan er dit mentale velbefindende i øjeblikket?
- Hvor effektivt var det møde, du lige deltog i?
- Hvor tryg var arbejdspladsen i dag?
Multiple-choice feedback
- Hvad ville du forbedre ved arbejdsmiljøet?
- Hvilke af følgende personalegoder ville være vigtigst for dig?
- Hvad ser du som den største trussel mod vores succes lige nu?
RESTAURANT / CATERING OPLEVELSE
Smiley-feedback
- Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale os til en ven?
- Hvordan var renligheden i vores restaurant i dag?
- Hvordan var betjeningen?
- Hvordan var udvalget af retter til rådighed i dag?
- Hvordan var smagen?
Multiple-choice feedback
- Hvordan var ventetiden?
- Hvordan vil du rate kvaliteten af vores råvarer?
- Hvilke af følgende retter skal vi introducerer?
- Hvad er årsagen til dit besøg i dag?
PATIENTOPLEVELSE
Smiley-feedback
- Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale os til familie og venner?
- Hvordan gik konsultationen i dag?
- Hvordan var kvaliteten af den pleje, du modtog i dag?
- Hvor tilfreds er du med ventetiden i dag?
- Hvor let var det at få en aftale i dag?
TURIST/BESØGENDE OPLEVELSE
Smiley-feedback
- Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale os til en ven?
- Hvordan var din oplevelse på denne tur?
- Hvordan var maden i cafeteriet i dag?
- Hvordan var din oplevelse i gavebutikken?
- Hvordan var din samlede oplevelse hos os i dag?
Multiple-choice
- Hvilke af følgende attraktioner var din favorit?
- Hvilke af følgende nye attraktioner vil du gerne se?
- Hvor har du hørt om os?
Find ud af mere
Udfyld nedenstående formular, så tager vi kontakt til dig angående smartere feedbackterminaler!