Hvor mange kunder har I i butikken?
Med vores kundetællingssystemer får I mulighed for at få det fulde overblik over butikkens besøgende. Og kun med det fulde overblik kan I optimere medarbejderressourcer og salgstiltag, som giver bedre kundeoplevelser og øger salget.
Kundetælling optimerer konverteringsraten
Kundetællinger giver det fulde overblik over antallet af besøgende alle dage, på alle døgnets tider, året rundt. I kan køre statistikker på, om der er flere kunder i butikken, når I har haft gode tilbud, om antallet af besøgende varierer med andre initiativer eller uforudsete faktorer som vejret, nabobutikkers tiltag mv. I kan holde antallet af kunder op imod salgsstatistikker, og hvilke varer der er blevet købt de pågældende dage, og få et billede af, hvem jeres besøgende i butikken er. I kan altså også lære jeres målgruppe bedre at kende og på den måde lettere skræddersy butikkens promoverings- og salgsarbejde og fx placere produkterne de mest hensigtsmæssige steder.
Med kundetælling får i fingeren på pulsen og øger konverteringsraten.
Kundetælling og omnichannel
Kundetælling er også en vigtig del af den overordnede omnichannel-strategi. Online trækker I data ned, der fortæller jer, hvor mange besøgende I har om dagen i jeres onlinebutikker. Det samme skal være muligt for jer i de fysiske butikker. På den måde kan I sammenholde data fra onlinehandel med de fysiske butikker og drage konklusioner på, hvorfor der fx er større konverteringsrater online end i butikken. Om salgsinitiativer online fx giver flere kunder i butikken. Og om I bedre kan samkøre jeres strategier for totalt set at skabe mersalg.
EAS-gates
I vores EAS-gates kan I få integrerede kundetællinger. EAS- gates står ved døren og registrerer alle, der går ind og ud af butikken, og bipper hvis butikkens produkter bliver stjålet. På den måde sikrer I både butikkens produkter fra tyveri og får overblik over antallet af besøgende. Læs mere om EAS-varesikring her.
Rådgivning om kundetælling
Ring eller skriv til os, så kommer vi og rådgiver om, hvordan I får mest ud af kundetælling i jeres butikker, og hvordan I samkører kundetællingen med de informationer, I allerede har fra butikkens salg.
Tæl kunder, og optimer service og salg.