4. maj 2021
Nyheder & artikler
15. juni 2023
20. januar 2021
1. marts 2021
Hvad betyder kundens stemme i detailhandlen? At få succes med kundens stemme i detailhandlen handler kort og godt om at lytte, analysere og tage aktion på, hvad stemmen fortælle dig
23. marts 2023
Alle de spørgsmål, du nogensinde har haft om smiley-feedbackterminaler besvaret. Smiley terminaler kan hjælpe dig med at få 20 gange mere feedback end....
8. oktober 2024
Dette er H1 Dette er H2 Dette er H3 Dette er H4 Her kommer der lorum ipsum: At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos […]
11. december 2020
I løbet af de sidste to årtier er Net Promoter Score (NPS) blevet en af de mest anvendte metoder til at måle kundeloyalitet på. En NPS-score identificerer ikke kun, om kunder er tilfredse med en virksomhed og dens tjenester, men er også ofte en indikator for vækst.
15. april 2021
7. januar 2021
Bagsværd Apotek bruger både OMBEA On-Site- og Anywhere-modulerne til at grave dybt i kundetilfredsheden. Som en del af det danske netværk af apotekere skal de indsamle omfattende data om kunderne og deres tilfredshed med den leverede service.