30 branche specifikke spørgsmål til en kundetilfredshedsundersøgelse 


Forbrugerne ønsker ikke markedsføring. De har ikke brug for markedsføring. Muligheden for at hente oplysninger på en virksomhed med nogle få tryk på sin computer – kategoriseret af nære venner, naboer og endda "BigManBob123" på f.eks. TrustPilot – har ændret dynamikken i at tiltrække nye kunder.


Potentielle kunder vil slå dig op og spørge betroede online - og offline - kilder om dig. De kommer, hvis de kan lide det, de ser og hører. Hvis ikke, vil ingen mængde af målrettede reklamer eller kreative marketingkampagner bringe dem ind

 

 


Hvordan ser den nye virkelighed ud? Her er et par tal:

  1. "72% af kunderne vil dele en positiv oplevelse med 6 eller flere personer. På den anden side, hvis en kunde ikke er tilfreds, vil 13% af dem dele deres erfaringer med 15 eller endnu flere."
  2. "Investering i kundeoplevelse har potentiale til at fordoble din omsætning inden for 36 måneder."
  3. "86% af kunderne er villige til at betale mere for en god kundeoplevelse."
  4. "49% af kunderne har foretaget impulskøb efter at have modtaget en mere personlig oplevelse."
  5. "Kunderne er villige til at betale en højere pris på op til 13% (og så højt som 18%) for sublim - og exceptionel service, simpelthen ved at få en god kundeoplevelse."

 


Med et faldende afkast på traditionel markedsføring, er kundetilfredshed den nye måde at skille sig ud. Og nøglen til at levere på kundetilfredshed er at vide, hvem dine kunder er.


Så hvordan kommer du til at kende dine kunder? Gennem vel udformede, målrettede kundetilfredshedsundersøgelser.
Her hos OMBEA har vi udforsket videnskaben - og kunsten - for at skabe den perfekte kundetilfredshedsundersøgelse. Vi har samlet 30 indsigtsfulde kundetilfredshedsspørgsmål stillet af vores egne brugere, grupperet efter branchegruppe.

 


Biblioteker, museer og forlystelseparker

Hvad syntes du om din oplevelse i dag?

Insert your hint hereDette spørgsmål hjælper biblioteket at forstå, at de er på rette vej med deres services, og som i sidste ende kan sikre dem flere midler fra det offentlige

 

Hvad er dit indtryk af vores museum?

 

 

Hvad syntes du din oplevelse i dag?

 

Hvad syntes du din oplevelse i dag?

 

Hvad syntes du din oplevelse i dag?

 


Kundetilfredshed og varesikring

En god kundeoplevelse er vores vigtigste produkt – og varesikring er en del af midlet til at nå målet. Hvis varerne ikke er sikret godt nok, bliver de ikke præsenteret ordentligt i jeres butikker, og dermed går kunderne glip af et af de fysiske butikkers vigtigste fordele: at kunderne kan se og røre produkterne. Når jeres kunder har set dem online, er det alfaomega, at de kan føle og fornemme dem i virkeligheden. De skal være tilgængelige. Ligesom I skal være tilgængelige.


Intelligent rapportering

Forestil dig at have din egen super kloge assistent; utrætteligt overvåger al feedback, motiverer dit personale og rapportere kun de mest relevante indsatspunkter for individuel opmærksomhed. Vores algoritmer overvåger de mange feedback og advarer dig automatisk, når noget kræver din opmærksomhed.

 


 

Trådløs. Ubesværet

Placer dem hvor som helst du vil. Og de er klar til at begynde at indsamle feedback. ExpressPods leverer en af branchens bedste batterilevetid på op til 6 år. Resultatet er en komplet mangel på besvær. Og ligegyldigt hvad det omgivende design i dit miljø er, kan du matche din ExpressPods hertil.


Samme idé. Men smartere

Nogle gange er et smiley spørgsmål bare ikke nok. Derfor har vi gjort det nemt for dig at skifte fra smiley-knapper til flere valgknapper og meningsmåling for mere præcise svar.

 

 


 

 

Klassens bedste algoritmer til anti-manipulation

Intelligent anti-manipulation forebyggelse vil opdage og filtrerer enhver upålidelig respons væk.

Væsentligt bedre respons

Vild forøgelse af feedback fra kunder grundet de universale smileys, som folk bare ikke kan lade være med at reagere på dem. Forvent valid mængde af statistisk data som kan ligge til grund for dine beslutninger.


Få endnu dybere indsigt med din egen online.feedback site

Indfang feedback via kundernes egne enheder. Og lær hvad folk virkelig tænker, identificer problemer og vækstmuligheder online. Her kan kunderne give feedback med et klik på en smiley, men også med egne ord, ligesom de kan give flere svar.

Opret din helt egen feedback hub online. Den brugervenlige web adresse gør den gnidningsfri at dele og markedsføre dine feedbackinitiativer online på stedet og uden at involvere udviklere eller konsulenter.